2015. március 20., péntek

Első díjam!

 Sziasztok Tisztársak! Most nem részt hoztam (sajnos), hanem jutalmazták a blogomat, méghozzá édes, drága Zsanika tette ezt. Nagyon szépen köszönöm! És egyúttal köszönöm a több mint négyszáz megtekintést az oldalon, és az újabb egy követőt!

 Szabályok: 
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küldd tovább 11 embernek (Zsanihoz hasonlóan, én se tizenegy embernek küldöm, hanem csak olyanoknak, akik szerintem tényleg megérdemlik.)

 Tények:
  1. Őszi szünet óta vagyok szemüveges.
  2. Kedvenc zenekarom a Marina and The Diamonds.
  3. Nagyon szeretem a fánkot és a forró csokoládét.
  4. Az összes eddigi blogomat töröltem.
  5. Egyszer kiskoromban levágtam a hajam elől. Fogalmam sincs, miért, talán DIY frufrut akartam.
  6. Nagyon utálom a hajam színét.
  7. Odavagyok mindenért, ami rózsaszín, illetve bármiféle pasztell árnyalat, vagy csillogós.
  8. A hozzám legközelebb álló stílus a pastel goth és a kawaii punk keveréke.
  9. Sorozatfüggő vagyok, és imádok olvasni.
  10. Szívesen lennék író, színész, vagy tanatológus.
  11. Michael a kedvencem a Five Seconds of Summerből.

 Kérdések és válaszai:
- Mennyire tartasz rendet a szobádban?
"A zseni a káoszban is kiismeri magát." Szinte semennyire, mindig mindenem el van tűnve.
- Van olyan blogod, amit magadnak kezdtél el írni, aztán annyi embert érdekelt, hogy nyilvánossá tetted?
Pont ez a blog az, de igazából azért tettem nyilvánossá, mert azok az emberek akiknek meséltem róla, nagyon érdeklődtek iránta.
- Miben vagy a legjobb?
Sokak szerint az írás a fő erősségem, mások szerint a rajzolás, a fényképezés, vagy a színjátszás. Én, személy szerint, mind a négyet nagyon szeretem.
- Melyik 3 szó jellemez téged a legjobban?
Cukorka Rózsaszín Kisasszony. (Ez egy Marina and The Diamonds dal szövege.)
- Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?
Marina and The Diamonds koncertjegy és meet&greet, eltölteni egy napot a 5SOS srácokkal, és találkozni az Útvesztő stábbal, valamint jóba lenni velük.
- Milyen nyelveket tanulsz, mióta, és milyen szinten?
Angolt, ugyan csak három éve komolyabban, de egészen jól megy. Valamint szeretnék még franciát, németet és oroszt.
- Miket szeretnél véghez vinni az életben?
Rendezni egy filmet, sikeres írónak lenni, és hozzámenni Thomas Brodie-Sangsterhez. (Hihi.)
- Ha lenne lehetőséged rá, szeretnéd megtudni a jövődet? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
Nem szeretném tudni, mert akkor minden áron meg akarnék benne változtatni valamit.
- Miért kezdtél el írni?
Számomra az írás önkifejezés, pont úgy, mint az olvasás. Szinte minden karakteremmel azonosulni tudok, minimum hetven százalékos szinten.
- Sportolsz valamit? Mit?
Most nem sportolok semmit; de szívesen capoeiráznék, vagy valami hasonlót.
- Ki a kedvenc színészed/színésznőd, és miért?
Thomas az abszolút kedvenc színészem, szerintem zseniális a játéka, főleg az Egy szuperhős halála c. filmben, amiben Andy Serkisszel játszik együtt.

 Az én kérdéseim:
  1. - Ki a példaképed, és miért?
  2. - Ki az az egy karakter a saját blogodból, vagy kedvenc sorozatból, könyvedből, illetve filmedből, akivel  a leginkább tudsz azonosulni? Miért?
  3. - Mi a kedvenc zenekarod/Ki a kedvenc előadőd? Mi fogott meg benne/bennük?
  4. - A jövőben élnél szívesebben, vagy a múltban? Miért?
  5. - Van internetes legjobb barátod?
  6. - Mit gondolsz a társkereső oldalakról?
  7. - Van olyan híresség, akire azt mondják, hogy nagyon hasonlítasz? Ha igen, akkor ki az?
  8. - Mi a kedvenc dalszöveged?
  9. - Ha lehetne, milyen könyv, film, vagy sorozatkarakter, illetve híresség bőrébe bújnál egy napra?
  10. - Mi leszel, ha nagy leszel?
  11. - Mi a kedvenc sorozatod, és miért?
 Itt volnának az én jelöltjeim:




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám a díjjal kapcsolatban! Sokat jelent!
    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés